torsdag den 28. marts 2013

ZOO og sygdom

Hej alle sammen

Jeg har lavet en masse den seneste tid. Nu vil jeg fortælle lidt af alt det jeg har lavet :)

I mandags var det normal skoledag, men om aften skulle Cassandra, Jam, Prim og jeg ud og spise med skole inspektørren. Vi troede at det kun var ham og os, men det viste sig at værer mange andre også blandt andet nogle forældre til nogle af skolens børn. :)


Tirsdag havde jeg også normal skoledag, og om aften skulle jeg møde Wan-Chuan, som er en pige her fra Taipei som er vollentør i Danmark med ICYE.
Hun havde valgt at bruge sin påskeferie på at komme til Taiwan. Så hun tog mig med til et nat market, hvor vi gik rundt og hyggede os :)

Natten mellem tirsdag og onsdag begyndte jeg at blive syg :(

Onsdag morgen stod jeg op og gik i bad som jeg plejde selvom jeg var mat i sokkerne. Vi tog afsted til skole da klokken var 7:30. Vi skulle nemmelig i Taipei ZOO med 1. årgang på skolen.
Jeg skulle så meget været belvet hjemme den dag, fordi jeg fik ikke så meget ud af det, hver gang vi holdte pause og Cassandra løb rundt og fjollede med børnen, havde jeg mest af alt bare lyst til at lægge mig til at sove. Så det var mega træls :(
Vi kom tilbage til skolen da kl 15:40, og jeg var blevet mere og mere bleg. Så da kl var 16:30 gik tureren mod lægen.
Det viste sig at min temperatur var på de der små 39 grader. Så jeg havde det ikke godt.
lægen tog en prøve fra min næse, for at finde ud af om jeg havde influenza, og det havde jeg.





Så da tureren gik hjem fra lægen, spurgte min værts mor hvad jeg ville have at spise. Jeg sagde til hende at jeg ikke ville have noget at spise, men bare gerne hjem og sove.
Så da jeg kom hjem fik jeg et stykke brød at spise, og så tog jeg 5 af de 14 piller jeg får i løbet af dagen :P Klokken var 18:30 og jeg sov som en sten :D

I dag har jeg ikke lavet andet end at værer her hjemme og slappe af. Min feber er væk, men det skulle den også helst gerne værer med alle de piller jeg æder :D

Nu vil jeg gå i seng. I må have en god dag :D
                   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar