lørdag den 9. marts 2013

Fødselsdag

I dag er så min fødselsdag :D
Og jeg har haft en helt fantastisk dag i godt selskab med min værtsfamilie :D
Her er nogle billeder af hvad vi lavede om morgen :D
Efter vi havde lavet vorse forskellige ting i ler, tog vi hen og spiste middagsmad. Cassandra og mig fik nuddelsuppe med oksekød i.

Da vi kom hjem fik mig og Cassandra lov til for første gang at gå alene ud på egen hånd. Vi følte os så frie!!! :D Her er et tempel vi så lidt af
 Sener på aftene tog vi ud og spiste bøf. Det var rigtig godt, men vi blev godt nok mæt, da vi skulle hjem gik vi forbi Cassandras hjem, og jeg så hendes værelse :)

Da vi kom hjem var fødselsdags gæsterne kommet. Jeg fik masser af gaver og en rigtig flot lagkage :D
 
 
Har haft en rigtig god dag i godt selskab :D
 
Nu vil jeg gå i seng :) i må have en god dag i :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar