onsdag den 6. marts 2013

Første skoledag :)

I dag begyndte det så. Min første skoledag.

Dagen for mig begyndte kl 6:30, hvor jeg gjorde mig klar til at komme hen til skolen. Vi gik ud af døren uden at have fået morgenmad. Så jeg tænkte skal jeg sulte ind til frokost :) men nej det skulle jeg ikke, fordi oppe på skolen kom de med toast og kaffe til mig og Cassandra, men hverken mig eller Cassandra kan lide kaffe så vi lod den bare stå :D haha

Da jeg lige var kommet til skolen tog min værts mor mig med rundt forskellige steder på skolen og introduceret mig. Pinligt.

Efter morgenmaden blev mig og Cassandra også taget med ind i alle mulige forskellige klasseværelse, hvor vi også skulle introducer os selv, og svare på spørgsmål fra eleverne. Det var meget pinligt. Jeg tro mindst vi nåede at være inde i 10 forskellige klasser :)

Sener på dagen blev vi taget med af en af lærerne til at få vores resident card her i Taiwan. Da vi ankom skulle vi lige udfylde det sidste og så fik vi vores nummer udleveret. nr. 160 og de var kun nået til 130 :( ÆV! vi ventede og ventede og ventede, men endlige blev det vores tur, og vi fik ordnet det hele med lidt besvær :)

Da vi kom tilbage til skolen passede det lige med at alle børnen fik fri. Så han måtte køre rundt om skolen, og sætte os af ved en anden indgang.

På læreværelset blev jeg hentede af min værts mor, og en af pigerne.

Da aftnen kom, lavede de allesammen mad til mig, og da kl blev 7 kom faren i huset hjem. Jeg ved ikke hvordan han er, eftersom han ikke har snakket så meget med mig endnu.

Sener på aftnen kom pigernes engelsk lære, og de havde en form for klasse, hvor mig og min værtsmor tog ud og fandt en mindre taske til mig :)

På vejen tilbage så jeg nogle kokosnødder og spurgte min værts mor, hvad er det? og hun svarede kokosnøder, og sagde så "do you like" hvor jeg så sagde ja.
Det endte med at hun købte en til mig, men når man får kokosnød her nede borer de bare et hul og sætter et surør i :) Haha, og fuck hvor var den tung at gå rundt med :D

Nå jeg vil slutte her fra ha en god dag :D                

    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar