søndag den 10. marts 2013

kareoke og Taipei city

I dag skulle jeg tideligt afsted igen, da jeg skulle være over ved Cassandra allerede kl 10.
Jeg skulle være med til kareoke, som en af hendes brødre holdte, men da kl var 8:40 var der stadig ikke nogle som var stået op i min familie på nær faren. Først omkring kl 9 begyndte der at komme liv :)
Morgenmaden fik jeg lige inden jeg skulle ud af døren. Den stod på chokoladekage, som var resterne fra min fødselsdag :) haha

Jeg troede jeg selv skulle tage bussen hen til Cassandra, men nej. Min værts mor og den yngste af min små søskende tog bussen sammen med mig ;)

Jeg blev hentede af Cassandras værts mor på scotteren ;) Nice! :D

Kort tid efter jeg var ankommet hos Cassandra, fik jeg at vide at min værts mor og min søster stod og ventede på os neden under, fordi min søster savnede Cassandra og mig :D

Karoke var meget sjovt, men jeg troede de ville vise musik vidoerne til, men nej det gjorde de ikke. I stedet var det et eller andet random :) Haha

Da kl var 13 tog vi Metroen ind til Taipei main stationen, hvor vi skulle mødes med Yan og hans mentor. Mega hyggeligt, og det var dejligt med lidt frihed :D haha      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar