torsdag den 7. marts 2013

Taipei city

Endnu en god dag her i Taipei. Til morgenmad fik mig og Cassandra duplings og i dag fik vi te i stedet for kaffe :D

Efter morgenmaden havde vi et møde med engelsk lærerne på skolen, hvor vi fik vores skema udleveret :) Jeg skal fra på mandag starte med min første engelsk klasse, og i løbet af næste uge skal jeg have 10 forskellige klasser på årgang 6, og det samme skal Cassandra.
Ugen efter skal vi have dem fra årgang 5. Jeg ved ikke om jeg kan nå at lære alle navne, da der ca er 30 elever i hver klasse :D haha

Efter mødet havde mig og Cassandra pause, og da kl blev 12:30 gik vi hen til min host mom klasseværelse, og så tog hun os med til Taipei city sammen med mine tre små søskende her i Taipei, fordi den ene skulle til tandlæge.

Fik også at vide i dag at mine tre små søskende rigtig godt kan lide mig <3 Jeg er så glad for at være ved min familie :D

Efter en tur ved tandlægen tog vi metroen til Tamsui, hvor vi fik en stor is mig og Cassandra, og pigerne fik en lille
 
Fik helt is i maven af den :D


I morgen står den på endnu en skoledag, hvor vi ikke skal lave andet end at kigge på, men så på mandag går det løs :)

I må have en god dag alle sammen, for nu vil jeg gå i seng :)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar