tirsdag den 12. marts 2013

Anden dag som skolelærer

I dag var så min anden dag som skolelære, og jeg syntes jeg bliver bedre allerede nu, fordi i dag nåede jeg, at få eleverne til at værer stille inden de begyndte at blive alt for larmende :D
Så det gik rigtig fint med at undervise i dag :D Det var sådan, at man følte sig helt glad når man gik ud af klasse rummet. Jeg lærte dem også nogle danske ord, men jeg er ret sikker påat de allerede har glemt dem igen :D

Jeg skal nu lave lidt om i min power point til i morgen, og så skulle den helst gerne værer færdig :D

Til aftensmad fik vi Mac D. Det var godt nok en stærk kylling jeg fik :D haha
Jeg har det lidt som om at endten er det virkelig stækt maden eller også er det sødt, men man vender sig til det. Ligesom man gør med bubbelte, men lugten af stinky tofu vender jeg mig nok aldrig til :D

Efter aftensmaden havde pigerne engelsk undervisning. Så jeg kunne slappe af.

Sener kom min værts mor søster og jeg tror det var hendes mand. Manden skulle tjekke min værts far fugle, fordi han lige nu er hjemme i sit barndomshjem for at tage sig af hans mor, som er syg.

I mens de var her gav jeg pigerne i ballon hver. DET SKULLE JEG ALDRIG HAVE GJORT!
Det gik fint i starten, og de hyggede sig med dem, men så sprang den yngstes, og hun begyndte at græde. Så jeg måtte hen og prøve at trøste hende. Det var noget værer noget!

klokken er mange her. Så jeg vil gå i seng nu :) I må have en god dag :D      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar