lørdag den 2. marts 2013

Praesentation og tommermaend

Jeg kom hjem kl 4 om morgen gik straks i seng, fordi jeg skulle op kl 8.
Da jeg stod op folte jeg mig stadig fuld. DEt var ikke saa godt eftersom vi skulle fremlaegge vores praesentation omkring vores land paa bibloteket.

Fremlaeggelsen gik rigtig godt, men var meget nervos :)
Jeg havde taget mine papirklip med til udstillingen, og det var et kaempe hit. Folk var imponeret af dem :D

jeg modte ogsaa en pige som havde vaeret i Danmark som frivillig med ICYE Taiwan. Saa det var helt maerkeligt at der lige pludselig var en om forstod dig, og at man kunne svare paa dansk. Selvom man atomatisk ville svarer paa engelsk :)

VI tegende ogsaa flag paa folks haender. Der var et lille barn som gerne ville have tegnet Hallo Kitty, men det kan jeg ikke finde ud af at tegne :D haha
Det endte med at jeg skulle tegne det taiwanske flag :)



Efter praesentationen gik vi hen til Chen-Hsiu venners hus, hvor nogle af de andre frivillig ogsaa kom og spiste sammen med deres vaerts famillier rigtig hyggeligt :)



Nu vil jeg gaa i seng. I mens de 2 tyske piger jeg bor sammen med er taget i byen igen. GODT det ikke er mig der er dem i morgen :D

Jeg skal nok paa et tidspunkt faa lagt nogle billeder op paa et tidspunkt :)

I maa have en god dag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar