tirsdag den 19. marts 2013

Forkerte bus

Hej alle sammen så er jeg her igen :)

I går var en stille og rolig dag for mig, fordi jeg ikke havde nogle klasser, men så kom den lærer, hvis klasser jeg skal have i næste uge, og så blev jeg lige pludselig stresset, men det er gået over igen ;)
Sener på aftene tog Cassandra og mig til Tamsui, fordi Yan og Ian skulle mødes og spise sammen, og så ville vi gerne med, for at møde Ian igen.
Det gik fint nok med at tage metroen derud, og vi mødte da også Yan, men Ian havde for travlt så han kunne ikke nå det øv :(
Vi spiste sammen med Yan, og bagefter ville vi tage bussen hjem. Det skulle vi nok ikke have gjort, fordi jeg var sikker på at det var bus nr. 875. Så vi gik ombord på den, og den kørte, da vi nåede endestationen for den gik det op for os vi var med den forkerte bus sådan nået lort!
Så vi måtte side i den tilbage til Tamsui igen, og ham der kørte bussen, kørte simpelthen så rådenet, at jeg var lige ved at kaste op af det.

Da vi kom tilbage til Tamsui ringede jeg til min værts mor, og hun fortalte mig, at vi skulle tage 857, for at komme hjem.
Så det gjorde vi og hjem kom vi :)    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar