søndag den 24. marts 2013

1 måned i Taiwan :D


Hej alle sammen J

Det er nu en måned siden jeg ankom til Taiwan. Tiden går godt nok stærkt J

Nå men nu vil jeg fortælle lidt om hvad jeg har lavet i den her weekend J Cassandra og mig havde fået 1 time tidligere fri i fredags, fordi vi skulle med bussen til Tainan.

Det var en fra Cassandras værts familie, som hjalp os med at få billetterne, og så gik turen mod Tainan J

Det var en lang tur vi tog af sted kl. 17, og var først dernede ved en 10-tiden. Det var sjovt at prøve at kører turen om aften i stedet for om dagen, fordi det viste sig at nogle af broerne havde lys på, og nej det er ikke kun hvidt lys, men alle regnbuens farver J

 

Vi ankom omkring kl. 10 i Tainan. Cassandra og mig snakkede om at det var mærkeligt at være tilbage til det sted hvor det hele begyndte, men samtidige også en velkendt følelse af at man var kommet hjem på en måde J

Vores aftensmad fik vi i 7 eleven. Den bestod bare af en gang nudler, og så var det ellers på hoved i seng J

Jeg sov til kl. var 10 om morgen J Det var godt nok dejligt at kunne sove længe for en gangs skyld J

 
Da klokken blev 2 startede vores aktivt. Vi havde alle lavet en list med vores ynglings musik nummer. Dem skulle vi bruge til når der kom folk hen og kiggede på vores ”stand”. Dem som kom forbi fik et hvidt kort udleveret hvor de skulle skrive hvad de syntes vi skulle se i Taiwan, og bagefter gav vi dem et af vores musik nummer, som de så kunne gå hen og høre bagefter J

Det var virkeligt sjovt J




Vi skulle åbenbart også være opvarmnings danser for de bandt der skulle spille på eventen, fordi vi var udlændinge. Så vi ville trække flere folk til. DET VAR MEGA PINELIGT!!!! Men det er sjovt at tænke tilbage på J

 Sener på aften gik turen til kaoke, hvor jeg som det alle sidste nummer sang AQUA med around the world.                       

Jeg fik at vide at jeg sang godt så det var fedt J

Bagefter tog vi på 2 pubs, og nej jeg var ikke totalt vasted den her gang, men f*** hvor var jeg træt. Kom først hjem til ICYE Taiwans kontor 5:30, og så var det ellers på hovedet i seng, fordi jeg i dag skulle til mine værts søstre koncert i Taipei kl. 14

Jeg stod op kl 7 efter kun 1:30 times søvn, og gik i bad tog tøj på, og pakkede resten af mine ting sammen, og så måtte jeg ind og vække Yan fordi han skulle låse efter mig.
Jeg tog bussen kl. 8 fra Tainan, og kørte mod tog stationen, for high speed togene, og købte en billet.

Så gik turen ellers til Taipei, men sov det meste af vejen selvom det kun tog 2 timer J

Jeg kom hjem til mine værts søstre, som havde savnede mig J Jeg fik noget frokost, og fik pakket ud, og så gik turen ellers til deres koncert J

De er godt nok dygtige til at spille musik mine værts søstre, men jeg var godt nok også træt J





 

Håber i har en god dag alle sammen, vil gå i seng nu J          

Ingen kommentarer:

Send en kommentar