fredag den 8. marts 2013

Musik time for begynder :P

Dagen startede for mig 6:30, og så var det bare at komme i tøjet og afsted til skole :)
Vi lavede ikke så meget på skolen mig og Cassandra. Vi var med til 2 musik klasser. Det var rigtig sjovt, og vi ville gerne deltage :)

Da klokken blev 13 gik vi hen til min værts mor klasselokale, hvor vi så skulle hjem derfra.

Cassandra har fået lov at sove her hos mig, da det er min fødselsdag i morgen. Så vi skal lave en masse sjov :)

Min værts mor tog os med til ukulele timer, hvor vi blev undervist i hvordan man spiller på den, og bare så i ved det jeg stinker til det :D Haha, men det er også min første gang jeg får undervisning i at spille på sådan en, og jeg har igen erfaring med guitar så det er mega svært for mig :D

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar