mandag den 4. marts 2013

Sidste aften i Tainan

Saa er det blevet sidste aften i Taiwan (T-T) Det bliver trist at skulle forlade personalet og Ian her i Tainan.

Dagen i dag startede kl 11, hvor vi fik nogle forskellige informationer. Inden vi i morgen skal vidre med bus til Taipei.

Jeg er lidt nervos men jeg glaeder mig til at komme ud og i gang med mit projekt :D

Det er ogsaa lidt underligt at taenke paa, at for en uge siden stod man i et helt fremmede land, hvor man ikke kendte nogle, og saa lige pludselig til at kende en del :D men det er ogsaa det sjove ved det.

Jeg ved ikke hvor meget jeg kommer til at sove de naeste par dag, fordi jeg er saa spaendt paa det hele der kommer til at ske de naeste par dag :D

Dagen i dag bod ikke paa saa meget. Andet end den time undervisning vi havde. Til aften fik vi hotpot.
Jeg forstaar ikke hvordan de smaa Taiwaner kan spise saa meget. Jeg var totalt fuld efter bare 1/2 skaal.

Naa jeg vil slutte nu. Her fra Tainan. Jeg ved ikke om jeg kan skrive i morgen, men folk maa have en god dag :D      
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar