tirsdag den 2. april 2013

Rask igen og en masse ting på programmet :D

Hejsa alle sammen :)

Er nu blevet rask igen efter 3*14 piller :P puha det var en hård omgang :)

I fredags lavde jeg ikke det store andet end at tage i skole, for at have mine timer og så tage hjem igen :)

Lørdag tog Jam, Preem, min værtsfamilie og mig ud til en havn, hvor vi fløj med drage. Det var rigtig flot da der var mange drager i luften :D




Efter at have fløjet med drage, tog vi hen til en fin lille restaurant, hvor jeg fik en meget, meget lille pizza, men det var godt nok til míg eftersom jeg stadig ikke var helt på toppen :)




Jeg glemte vist at nævne, at vi sad 8 personener i en 5 personeres bil, ups :) Jeg havde den ene af mine værts søstre siddende på mit skød på vej der ud, og på vej hjem igen :)

Søndag lavde jeg ikke det store om morgen, og da kl blev 16:30 kom Cassandras værts mor, og hentede mig på hendes mortor cykel, fordi jeg skulle til hendes værts brors fødselsdag :D
Det var rigtig hyggeligt :D

Mandag tog jeg i skole, og havde mine timer, og om aften tog jeg med min værts mor ud og handle :D

I dag er det børnes dag. Det vil sige her til morges gik hele skolen ud for at samle affald op :)






Billede op over her er Cheng Gong Elementary School :) Man kan nok ikke se det på billedet, men der er 5 etager på skolen, og over 3000 elever og jeg kan ikke huske om det er 200 eller 300 lærer der er. Så den er rigtig stor :D

Da kl belv 13 i dag tog Cassandra og mig med en af lærerne til Taipei National Universitet, og det var virkeligt stort. Vi blev vist rundt af lærerens niece, som gik på skolen.
Det var mega sjovt fordi vi så slet ikke nogle mortor cykler, hvilket er virkelig mærkeligt for Taiwan :) I stedet for så vi en masse cykler, og det er fordi det er nemmer for dem at komme rundt på cykel.
Hende der viste os rundt fortalte, at engang hendes cykel var i stykke havde hun gået fra den ene ende til den anden ende, og det havde taget hende 2 timer :O Det siger lidt om hvor stort stedet er :D


   
Sener i dag tog Cassandra og mig til Shilin nat markede, hvor vi mødte Chieh og en af hendes veninder :D
Jeg kom hjem da kl var 22, og nu er det på tide jeg går i seng :D

I morgen skal jeg afsted sammen med Cassandraog hendes værts familie til deres bedstemor, fordi min egen værtsfamilie skal til det sydelig Taiwan til deres bedstemor, og der kan jeg ikke komme med.
Grunden til at de skal afsted er fordi det er skole ferie fra i morgen af :D

Sov godt alle sammen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar