onsdag den 20. marts 2013

2. leksion i kinesisk

Hejsa

I dag har også været slap af dag på skolen. Jeg havde nemlig ikke nogle klasser igen i dag :)

Jeg har dog selv været til kinesisk så har været aktiv i dag :D

Jeg tog selv metroen til Taipei Main Station, og det gik rigtig godt, fordi jeg var også den første som fandt vores lærer, men vi kunne ikke finde de andre.
Først gik vores lærer hen til metroen, men der var ikke nogle. Så gik hun op af metroen, og der fandt hun Yan, men vi manglede stadig Cassandra. Så ´vores lærer og mig var på vej hen for at få hende kaldt over informationen :)
Inden vi nåede at få kaldt hende over information ringede Yan, og sagde at Cassandra var sammen med ham nu.

Det var en god lektion vi havde og jeg kan skrive mit navn på kinesisk nu :D

Jeg vil gå i seng nu ha en god dag :D       

Ingen kommentarer:

Send en kommentar