tirsdag den 5. marts 2013

farvel Tainan, god dag Taipei


I dag kom dagen, hvor vi skulle forlade Tainan og personalet fra ICYE. Det var lidt trist.

Turen til Taipei startede kl 11, hvor vi blev sat på bussen mod Taipei. Da kl var 15:10 var vi ankommet på Taipei bus station, men der var igen til at tage i mod os. Så vi var lidt lost J

Vi ringede fra min telefon af til det nr. jeg havde fået ved ICYE tidligere. Det viste sig så, at de var på vej hen efter os stadig J

Vi fandt endelige hinanden, og så gik turen mod den skole jeg skal arbejde på de næste 11 måneder. På skole skulle vi hen og hilse på inspektørerne på skolen. Han virkede meget afslappet i det, men han desværre ikke så god til engelsk, men han sagde at han vil studer sit engelsk, men lad os nu se om det holder J

Vi sad på hans kontor og fik en masse grøn te, og især mig, fordi Casandra blev hentet af sin værts familie. Jeg blev kørt af en af lærerne hen til min værtsfamilie.

Min værtsfamilie er rigtig sød. Den består af 3 piger, hvor den yngste er 7 og de 2 andre er 10, de er tvillinger. Moren hun er ikke så god til engelsk men hun prøver J

Da vi gik ud tog 2 af pigerne mig i hånden. Det var så sødt J De gjorde det også på vej hjem J

Vi gik ud for at spise på en restaurant, som hed yummi, og jeg skal lige love for at det var yummi J

Jeg fik først en lille portion kartofle salat, efter den fik jeg noget salat, en PERFEKT STÆKT BØF!!! Og så fik jeg min drikkelse til desserten som var en vanilje budding med noget mango sovs J J

Da vi kom hjem fra at have været ude og spise fik vi kage. Så jeg er temmelig mæt nu J

Glæder mig til i morgen, for at se hvad dagen byder på, men jeg skal have skrevet pigernes navne ned, fordi jeg kan ikke lige huske det nu.

I må have en god dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar