søndag den 3. marts 2013

På tur i Kaohsiung

I dag stod jeg op kl 7. Ian havde planlagt vores dag. Vi tog til Kaohsiung hvor vi skulle ud og se aber J
Så vi tog en taxi fra ICYE da klokken var 9:30, og så gik det ellers vider med både tog, metro og så bus.

Da vi kom til vores destination gik vi hen til Subway og fik noget at spise inden vi begyndte at bestige bjerget.
Det var en hård tur op i bjerget, og vi så da også flere aber og en flot udsigt J, men en ting der gør ondt i mit hjerte er, at jeg ser en del herreløse hunde, også i bjerget i dag så vi flere vilde hunde, og der i blandt nogle hvalpe. Så det er lidt trist L




Efter bjerget tog vi bussen videre. Vi skulle prøve noget forskelligt mad. Noget is, og så noget nuddel suppe med and. Det var okay, men jeg er ikke vild med at der er ben i anden, men sådan er tingen i Taiwan.

Efter maden gik vi hen til en udstilling med kinesiske tegn. Det var meget fedt, men fuck hvor var jeg træt i fødderne J

Nu er det aften her i Taiwan, og Cassandra som er en af de tyske piger ville have mig med i byen. Hun er ikke rigtig klog!!! J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar