torsdag den 11. april 2013

Første uge uden nogle timer

Hejsa :D

Jeg vil nu fortælle lidt om hvad jeg har lavet de sidste på dage :)
I undre jer nok over hvorfor jeg har kaldt dette afsnit første uge uden timer? Det vil jeg fortælle jer nu :)

Mandag startede som en hver anden skoledag, men den her uge er lidt anderledes, fordi vi har ikke nogle timer pga. næste uge har de test uge.
Så vi laver ikke så meget andet end at sætte på kontoret om morgen, og om eftermiddagen går vi ud og har idræt sammen med eleverne, hvis det dog ikke regner :D

Tisdag gjorder vi det samme i løbet af dagen, og om aften tog Cassandra og mig til Taipei centrum, hvor vi skulle have middag med folk som havde rejst med ICYE Taiwan og Chen-hsiu som var kommet til Taipei for at besøge os på vores projekt :)
Det var rigtig hyggeligt og lækker mad :)

Onsdag aften havde vi kinesisk igen om aften. Så der var jeg også ude og spise.

I dag har dagen været det samme på skolen, men det regnede i dag så vi kunne ikke gå ud og have idræt med eleverne :( Øv
Her kan i se billeder fra det kontor, hvor vi har vores skrivebord :)






Her til aften tog min værts mor mig med til en danse time. I begyndelsen syntes jeg det var lidt kedligt, fordi de gennemgik nogle sange de havde danset rigtig mange gange før, og jeg var lige ved at gå, men heldigvis blev jeg :D
De begyndte på en ny sang. Så jeg kunne lige pludselig være med, og det var rigtig, rigtig sjovt :D

Nu vil jeg gå i seng. I morgen går tureren til Tainan med Cassandra, Preem og Jam det skal nok blive sjovt :D
Sov godt når i når der til :D
               

Ingen kommentarer:

Send en kommentar