mandag den 22. april 2013

Mission lagkage :D

Hej alle sammen

í fredags var sidste dag i test ugen :) Cassandra og mig var de eneste af os 4 frivillige som var på skolen, fordi pigerne fra Thailand tog ud for at besøge en af deres venner her i Taiwan.
Vi lavde ikke noget i løbet af morgen, men efter frokost havde Cassandra 3 engelsk klasser, hvor jeg fik lov til at deltage. Rigtig hyggeligt :D
Sener på dagen tog jeg med min værts mor ud for at købe ind til lagkagen, som jeg skulle lave lørdag :D

Lørdag morgen stod jeg op kl 9:30, fordi vi skulle hente Cassandra, Preem og Jam ved skole porten kl 11 :)
Vi hentede dem, og så gik tureren ellers hjem til min værts familie :)
Min værts mor havde inviteret mine værts søstres kusiner og fætre. Så det var en rigtig børne fest :D
Jeg lavde lagkage til dem alle sammen, og her er resultatet :D


 Pigerne var vilde med mine værts søstres fætre :D
 Detgik vildt for sig med leg, og løben frem og tilbage :D

De 3 skønne piger fra Thailand og Tyskland :D og Una den ene af mine værts søstre :D

 Haha jeg elsker deres ansigter :D HAHAHA!!!!!


Søndag stod jeg opkl 9:30, fordi Cassandra og mig havde aftalt at mødes med Rex, men Cassandra kunne desværre ikke alligevel. Så det var kun Preem, Jam og mig som skulle mødes med Rex :D
Her er nogle billder fra en rigtig god dag i godt selskab :D :D
 Jam ved ikke helt hvordan man hopper. Så jeg blev nød til at tage 3 billeder :D HAHA!






Sener på dagen kom Cassandra også, da Cassandra kom tog Rex osmed hen til en koreansk resturant, og det var mega godt, men Rex blev ikke sammen med os. Han skulle fejre sin bedstemors fødselsdag.


Da jeg kom hjem med bussen viste det sig, at der var en tempel parade, for at fejre en guds fødselsdag. Så der var en masse fyrværkeri, musik og flotter kustumer :D



I dag har bare været en helt almindelig skoledag, hvor jeg havde 3 klasser efter 14 dage uden nogen som helst klasser.
Det er hårdt at komme i gang igen, men også dejligt :D

Nu vil jeg gå i seng sov godt :D  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar