torsdag den 11. juli 2013

Lang tid siden :)

Hej alle sammen undskyld den lange vente tid, men min computer er død så jeg kan ikke bruge den længer. Sådan noget møg!

Nu har jeg så købt en IPad, og jeg kan sige at hvis man gerne vil købe elektronik er der en masse at vælge i mellem her i Taiwan :)

Nå men siden sidst har jeg skiftede værts familie. Så nu bor jeg sammen med en kvindelig lære og hendes mor, hvilket sommetider kan være noget kedeligt, men jeg har et stort værelse.
Nu hvor jeg har købt mig en iPad skulle man tro at jeg ville sidde på den hver eneste dag, men det sted hvor jeg bor vil min iPad og iPhone ikke gå på WiFi så det er noget øv!

Tiden går så stærkt når man har det sjovt :)

Nu har jeg snart sommerferie, og det glæder jeg mig til. Så kan jeg slappe af og nyde livet :)
Og se noget mere af Taiwan regner jeg med :)

Frokost paa et meget dyrt hotel.





Udflugt med nogle af laererne fra Cheng Gong :)




Nancy
















Cheng Gong Elementary School



Arbejde 


Luzhou metro station 

 Taipei 101 fra toppen af :)



Kelly



































Is i ol meget sjov combi


 Nat market



 Cassandra vaerelse

Cassandras vaerts bror

 Frokost med nogle laerer 


 Gratis koncert




Ingen kommentarer:

Send en kommentar