fredag den 7. juni 2013

3 Måneder i Taiwan

Hej alle sammen :)

Undskyld for den sene opdatring, men tiden går stærkt når man har det sjovt :D

Okay hvad er der sket siden sidst i hørte fra mig?

Jo på mandag er det 3 uger siden Preem og Jam tog tilbage til Thailand. Så det betyderat Cassandra og jeg er nu de eneste frivillig på skolen. Det er hårdt fordi vi vil gerne snakke med eleverne, men de snakker ikke så godt engelsk, og vi snakker ikke så godt kinesisk :D
Det går dog godt med at tale med dem selvom vi ikke sltid forstår hinanden :)

For omkring 1 månede siden begyndte de elever, som snart er færdige på skolen, at spørge os om vi kunne skrive på deres skoleuniform. Så det begyndte vi at gøre, men den dag Preem og Jam tog afsted snakkede lærerne om det til deres møde, og nu må vi ikke skrive på dem før den sidste uge, men det værste er, at lærerne ikke fortæller eleverne det. Så når de spørg os om det bliver mig og Cassandra nød til at forklare dem det, og det err irreterne, fordi det følessom om at vi ikke vil skrive på deres trøje, men godt på andres!!

Den sidste uge Jam og Preem var her. Brugte vi alle vores timer sammen. Det var mega hyggeligt :D
Jeg elsker de 3 piger. Vi er som søstre :)










 
 
Den sidste uge Preem og Jam var her. Tog Cassandra til Tainan for fejre hendes fødselsdag.
Preem, Jam og jeg blev tilbage og hang ud med nogle af eleverne :) om fredagen.
 


    
Om lørdagen var der en elevers forældre, som tog os med til en lille elementary skole, hvor de havde sportsdag, og sener tog de os med til straden.



Efter vi havde set åbnings nummeret, og sendt en lanterne op. Gik vi ind til byen og så os omkring :)









 






 
Stranden









Som i kan se havde vi det rigtig sjovt den dag :D
 
 
Dagen efter tog vi afsted igen Preem, Jam og jeg, men den her gang tog vi til Ximen, hvor vi gik i biografen og så Star Trek i 3D
Det var vildt fedt!!!!!

Om aften tog vi til Cassandras fødselsdags fest, og det er hendes fødselsdags kage :D

 
 Jeg må fortælle vidre sener en anden dag for nu skal jeg til midt term camp med ICYE :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar